خدای من
 
ziba

به نام خالق زیباییها

 
 

خدای من
ارسال شده در پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, - 9:54

خندم می گیرد از تقلایت ای دنیا که چگونه در پی آنی که زمینم بزنی.
ای دنیای پر از سراب این را بدان:
اگر تمام غم هایت را بر دلم فرو ریزی، هرگز در مقابلت کمر خم نخواهم کرد.
اگر تمام دردها و رنج هایت را بر سرم آوری، هرگز در مقابلت زانو نمی زنم.
اگر تمام سختی ها را زمینه راهم کنی، هرگز زندگی را در مقابلت نمی بازم.
اصلا
 هر چه خواهی کن، هر چه خواهی باش...

ولی همیشه این را بدان

 من، خدا را دارم.




نظرات شما عزیزان:

ساقی
ساعت14:44---21 دی 1391
وقتی که پنجره نگاهمم را با نگاهت می گشایی ،
انار قلب من پر از دانه می شود و گلبرگ لبهایم
با سرودن تو به رقص در می آیند،تیر مژگانم چوخرمنی
از نا گفته ها به سویت سجده می کنند.
منتظر نگاهت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده nasim